2011/02/02

大年三十的凌晨~

在包著肉絲卷~~~



突然覺得同時擁有微博、新浪博客和blogspot這三樣東西是件很辛苦+麻煩的事,
一發帖就要重複三次,
還有facebook也是,
哎!自找的!

看完《誘情轉駁》喇
喜歡陳法拉在裡邊的美美髮型+髮質(紫真也喜歡的XD)
但卻不喜歡她在戲裡jojo的為人性格,
反而鍾意蒙嘉慧在裏面飾演的jessie
覺得她很真實
而且演技也超級一流的
我喜歡有仇必報的人:)
第19集的時候,
關可晴也就是jessie也就是蒙嘉慧死掉了
很傷心T_T
接受唔到T_T
討厭死那個榮少爺了!!!
連妹妹爸爸都殺死
阿輝也是沒用的
心愛的女人都殺
我就絕對不會的喇






2 comments:

Princess said...

我其實就比較喜歡jojo多啲,因為貪錢個個人都係嘅啦;而愛情嘅魔力真係好大,能夠令佢放棄原先嘅目標,我就覺得好浪漫。XD
而之後佢只係因為Jessie呃咗話佢有癌症,基於同情心,所以先至會繼續害高永泰。
其實講到尾佢都係缺乏安全感如果唔係都唔會咁貪錢啦。
我小小意見姐。x)

Joanne_ying said...

我知嘅,但都系鍾意關可晴~O(∩_∩)O哈哈~